Przygarnięcie zwierzaka do domu to bardzo poważna decyzja. Wiążą się z nią nowe obowiązki, wśród których znajduje dbałość o zdrowie pupila. W tym celu niezbędne są regularne wizyty u weterynarza. Warto jednak zadbać o to, by gabinet był dobrze wyposażony, natomiast lekarz miał wieloletnie doświadczenie. Przykładem jest tutaj przychodnia weterynaryjna Mal-Vet. z Piotrkowa Trybunalskiego

Profilaktyka przede wszystkim!

Wszyscy właściciele psiaków muszą pamiętać przede wszystkim o obowiązkowym szczepieniu przeciw wściekliźnie – możemy zaszczepić psa w przychodni weterynaryjnej Mal-Vet z Piotrkowa Trybunalskiego. Warto także wykonać u pupila dodatkowe szczepienia ochronne, by czworonóg był zabezpieczony przed różnymi chorobami.

Bardzo ważnym elementem profilaktyki jest też regularne odrobaczanie.Zwierzaki często atakowane są przez kleszcze i pchły, zatem należy regularnie wykonać odpowiednie zabiegi, by się ich pozbyć – stanowią bowiem one poważne zagrożenie nie tylko dla psów, ale również ludzi! Zdaniem specjalisty z przychodni weterynaryjnej Mal-Vet z Piotrkowa Trybunalskiego niemniej istotne jest wykonywanie okresowych badań. Powinniśmy regularnie kontrolować stan zdrowia naszych zwierzaków – w tym celu warto pamiętać o podstawowych badaniach krwi, moczu i kału oraz EKG.

Leczenie zwierząt

Przychodnia weterynaryjna Mal-Vet zajmuje się także leczeniem pupili. Korzysta z najnowszych technik rozpoznawania, dlatego specjaliści tam zatrudnieni są w stanie stawiać trafne diagnozy oraz przywracać zdrowie czworonogom i nie tylko! Warto wiedzieć, że lekarze weterynarii z Piotrkowa Trybunalskiego leczą również zwierzęta egzotyczne i ptaki! W ofercie możemy znaleźć m.in.:

• badania dermatologiczne – np. Scotch testy zmian skórnych,

• badania okulistyczne – m.in. badanie dna oka,

• zabiegi chirurgiczne – sterylizacje, kastracje, amputacje i inne,

• zabiegi stomatologiczne – usuwanie przetrwałych zębów mlecznych i nie tylko.

Opisywana przychodnia weterynaryjna świadczy również inne usługi. Jedną z nich jest czipowanie zwierząt. Jest ono szczególnie przydatne, gdy pupil zaginie lub zostanie skradziony.

Paweł Pokorski to weterynarz z Piotrkowa Trybunalskiego, specjalizujący się w chorobach psów, kotów i trzody chlewnej. Jego Przychodnie Weterynaryjne mieszczą się w Piotrkowie Trybunalskim oraz w Srocku. W zakresie jego zainteresowań weterynaryjnych znajdują się również gołębie, drób, ptaki ozdobne, bydło, a także konie. Pan weterynarz pracuje głównie na terenie Piotrkowa Trybunalskiego, Srocka oraz na obszarze całego powiatu piotrowskiego. W internecie łatwo nas znaleźć po następujących frazach: weterynarz Potrków Trybunalski,weterynarze Piotrków Trybunalski, Przychodnia weterynaryjna Piotrków Trybunalski, Lecznica weterynaryjna Piotrków Trybunalski, Gabinet weterynaryjny Piotrków Trybunalski.